Hils på miljøarbeiderne våre!

Miljøarbeiderne på Årvoll skole

Hils på Sonia og Yasser, miljøarbeiderne på Årvoll skole!

De er to glade voksne som er meget opptatt av elevmiljøet. Det er viktig for oss at alle elever trives, har det bra, har venner og gjør aktiviteter de liker. Derfor finner de på mye gøy for og med våre elever. De har et aktivitetstilbud hver onsdag kl 14.15-15.15 der Sonia underviser i dans og Yasser har spill og lek. Vi arrangerer aktiviteter i høst- og vinterferien og masse moro igjennom skoleåret.

Skolen har et stort og fint miljøarbeiderrom med en stor sofa. Her er du som elev velkommen inn om du trenger å prate med noen. Som miljøarbeidere så vil de mer enn gjerne høre på hvordan du har det, så kom gjerne innom en dag du trenger å prate, eller hvis du har forslag på noe gøy dere kan gjøre.

Sonia og Yasser har taushetsplikt og man får ikke fravær for å være hos dem.

Ring de på telefon:

Sonia: 45652670