Ny flerbrukshall på Årvoll skole

utendørs3

Første skoledag etter nyttår ble startet opp i stor spenning. Endelig stod den nye flerbrukshallen klar til bruk!

Flerbrukshallen er stor og gir skolen helt nye og muligheter for organisering rundt kroppsøvingsfaget og fysisk aktivitet.

fbh1

Flerbrukshallen har to skillvegger som enkelt tillater at hallen deles i tre like store deler. Hver del har sitt eget utstyrslager.

fbh2

I hallens 2. estasje er det et stort møterom, kjøkken, toaletter og en lang og fin tribune. Det er også heis mellom etasjene.

garderobe

Flerbrukshallen har totalt seks garderober (tre jente-, og tre guttegarderober) i tillegg til tre lærer-/dommergarderober. Dette gjør at to elevgarderober og en lærergarderobe tilhører hver av hallens tre deler om skilleveggene er nede.

dusj

Alle de seks elevgarderobene er utstyrt med seperate dusjavlukker som kan låses fra innsiden.

basketball

8. trinn hadde torsdag 3. januar en intern basketballturnering til stor glede for elever og lærere. Vi gleder oss til fortsettelsen og til å ta i bruk alle funksjoner og muligheter i den nye flerbrukshallen.