Besøksdag for skolestartere 2024/25

Gruppe barn sitter på gjerde foran hus.

Vi ønsker å invitere alle foresatte og skolestarterne til besøksdag på Årvoll skole tirsdag 30. januar klokka 17:00 til 18:30.

På denne besøksdagen vil det være rom med ulike aktiviteter for barna, mulighet for å møte andre foresatte som har skolestarter, ansatte fra skolen og AKS man kan snakke med, og en fin mulighet til å bli kjent med skolens bygg og rom.

Oppmøte vil være ved lekeplassen i skolegården. Vi skal være i det røde skolebygget hvor 1.-3.trinn pleier å ha klasserom. Man trenger ikke ha med seg noe til denne dagen. Det er frivillig å delta på denne dagen.

Elevene vil senere i år få tilbud om å besøke skolen sammen med barnehagen i løpet av våren, samt en førskoledag i juni sammen med foresatte. De som ikke har barnehage i vårt nærområde vil få invitasjon til å delta med foresatt samtidig som en annen barnehage er på besøk. På førskoledagen vil vi holde foreldremøte samtidig som barna har opplegg med ansatte fra skolen i klasserom.

Ta kontakt med avdelingsleder for 1.-3.trinn Øystein Tangen på epost eller telefon dersom du har noen spørsmål.
Epost: oystein.tangen@osloskolen.no

Vi gleder oss til å bli kjent med dere og barna deres!